duminică, 16 octombrie 2011

Miercuri, 19 octombrie 2011 - 437 - "Omul din Londra"

Clubul Cinefililor, cu sprijinul Fundaţiei culturale "Timpul", vă aşteaptă la Casa de Cultură "Mihai Ursachi" a municipiului Iaşi să vizionaţi miercuri, 19 OCTOMBRIE 2011 de la ora 18.00, în cadrul unui medalion BELA TARR:

"OMUL DIN LONDRA"
("A London ferfi", 2007 - alb/negru - 134 minute)
*subtitrare în engleză


"Problemele cu care ne confruntăm au ajuns la o scară cosmică. Eu însumi am devenit o persoană foarte modestă de-a lungul anilor și cred că tot ce vreau să fac este o modificare consistentă în lumea filmului, să schimb ceva în limbajul cinematografic. Mă întrebați dacă în filmul Omul din Londra pot fi văzute sugestii asociate unui optimism  spiritual? Da, pot fi detectate! Am schimbat finalul cărții pe care am ecranizat-o pentru că am vrut să arăt că, dacă mai există cel puțin un om inocent în lumea asta mare, optimismul nostru trebuie să se construiască pe realitatea aceasta amară." (Bela Tarr)

Vă așteptăm la al treilea film din cadrul medalionului dedicat lui Bela Tarr,
Echipa Clubul Cinefililor.

Un comentariu: