vineri, 16 aprilie 2010

Cum am sărbătorit ziua Clubului Cinefililor

De la bun-început am să precizez că impresiile mele de cinefil sunt în altă parte, unde mă pot exprima mai liber, ca să nu oblig pe nimeni care doar vrea să se informeze cu privire la ce film se dă în Copou, să citească toate părerile mele de bine/rău pe aici. Mi se pare mai aerisit așa!



Bun! Ziua a fost deosebită, cu o atmosferă foarte naturală, fără prea multe oficializare: pur și simplu o mână de oameni, luați prin surprindere sau pregătiți, au asistat la o retrospectivă din 100 de slide-uri a regizorilor și filmelor (o mică parte!) care s-au perindat de-a lungul timpului la Clubul Cinefililor. Desigur, fundalul muzical a fost asigurat de This is my song, a lui Charlie Chaplin, melodie consacrată, de telecinemtecă.


După care a trebuit să "clarific lumea prezentă în privința a ceea ce se întâmplă, să le mulțumesc pentru faptul că vin la filme și să îi rog să se înfrupte din mica noastră surpriză, pregătită pentru ei și pentru ocazia aceasta puțin mai specială. Nu împlinești 5 ani în fiecare zi!


De la cel mai mic (Robert) până la cel mai mare (Dl Grumeza), fiecare a avut parte fie de un pahar de șampanie și de o prăjiturică și de multe anunțuri cinefile, pe care au fost nevoiți să le asculte pentru că se mai mișcă lucrurile în Ieșul acesta și în direcția aceasta. Nu cu viteza dorită, dar se mai întaâmplă una alta!

(ștrumful Robert)

(colegul Cătălin Chiriloi de la Clubul Fotografilor, clubul-vecin de marțea)

(ninsul domn Grumeza)

Încet, ne-am pregătit pentru filmul The Defiant Ones...


...și totul s-a terminat cu un ropot de aplauze în final, cu poză de grup (generații succesive!), cu o stare de bine și de mulțumire că există așa ceva și că unele lucruri rezistă la risipire atunci când o fărâmă din ele se reinventează! Sper să ne meargă și mai bine și să ne vedem la cât mai multe filme bune!

Daniela Abageru.

P.S: Toate fotografiile au fost făcute de Ștefan Abageru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu