sâmbătă, 16 iulie 2011

Cinefilii la munte în Vlădeasa (8-10 iulie 2011) - voluntariat

"Din când în când e nevoie să mergi pe munte nu numai pentru distracție, ci și ca să dai ceva înapoi pentru toate bucuriile trăite acolo sus; din acest motiv ne-am angajat să-i ajutăm puțin - din postura de voluntari - pe cei care organizează în această lună o acțiune de remarcare a traseelor din masivul Vlădeasa (M-ții Apuseni)." - aceasta era propunerea de voluntariat montan a lui Octavian Stoica, dar, pentru că am fost prea mulți, ne-am coordonat mai greu și s-au suprapus planurile de munți, 10 dintre noi am fost în Călimani și 3 au fost în Vlădeasa și, astfel, am marcat a cincea ieșire cinefilă pe două fronturi. Tot pe drumuri de munte!

Ana Nechifor, Raluca Grigoriu și Octavian Stoica au participat la acțiunea de remarcare a traseelor din masivul Vlădeasa și puteți vedea poze AICI.

(Octavian Stoica și Ana Nechifor vopsind marcajele bulina roșie!)

(Raluca Grigoriu și traseul cu triunghi!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu